lorax
 
EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 9:41 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

به گزارش پرشین ایس به نقل از سلبریتی گوسیپ: فیلمی انیمیشنی که براساس کتاب دکتر سوس با عنوان “Lorax” ساخته شده است، در صدر باکس آفیس آخر این هفته ۲-۴ مارس، ۲۰۱۲ قرار گرفته است.منم وقتی عیده امسال که بیروت بودم همه ی سینماهاش لوراکس گذاشته بودن اونم به زبانای انگلیسی و فرانسه اه ولی خودم نتونستم برم ببینمش:((

این فیلم پر ستاره با صداپردازی زک افرون، تیلور سویفت، بتی وایت و اد هلمز در اولین روز اکران، روز جمعه ۱۶ میلیون دلار فروخت و در مجموع با فروش ۵۵ میلیون دلار در صدر باکس آفیس قرار گرفت.

یکی دیگر از فیلم های تازه اکران شده در این هفته، “Project X” حدود ۶ میلیون دلار در روز جمعه اولین روز اکرانش فروخت و با فروش کلی ۱۴٫۵ میلیون دلار در تعطیلات آخر هفته توانست در جایگاه دوم قرار گیرد.

فیلم “Act of Valor” با فروش ۱۴ میلیون دلار در جای سوم قرار دارد، فیلم “Good Deeds” با فروش ۷ میلیون دلار در جای چهارم و فیلم اکشن “Safe House” با بازی دنزل واشنگتن و رایان رینولدز هم با فروش ۷ میلیون دلار در مکان پنجم قرار دارند.

توجه داشته باشید که بهترین فیلم هشتاد و چهارمین دوره مراسم اسکار، فیلم صامت “The Artist” که هفته ی گذشته تنها ۴۳٪ از بلیط ها را فروخته بود، این هفته کمی موفق تر عمل کرد و ۵ میلیون دلار فروش داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 202358
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید