سریال ترسا
 
EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 
شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 11:13 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

ترسـا زن جوانی است که تحت سلطه حرص و آز فراوان خود قرار گرفته است. او برای نجات از فقر، دروغ و خیانت را به صداقت ترجیح می دهد. پدر و مادر او با از خودگذشتگی بسیار سعی کردند تا زندگی خوب و مناسبی را برای او فراهم کنند. اما ترسـا بیشتر از این را می خواهد. ماریانو، دوست پسر ترسـا عاشقانه او را دوست دارد و در تمام تصمیماتش حامی اوست. با این حال ترسـا صرفا از او به عنوان یک وسیله جانبی که درخواست هایش را انجام می دهد، استفاده می کند. ترسـا دوباره او را تحقیر کرده و به دنبال مردان با قدرت و ثروتمند دیگری می رود، اما هنگامی که دوستان نزدیکش همانند ارورا به دوست پسرش نزدیک می شود ، دوباره به او باز می گردد.

اولین هدف او پاولو پولدارترین و زیباترین پسر دانشگاهی است که ترسـا با کمک بورسیه تحصیلی در آنجا مشغول به تحصیل است. اما در نهایت پاولو تمام دروغ های او و فقیر بودنش را کشف کرده و ازدواجشان را لغو می کند. او ترسـا را علنی تحقیر می کند. و سرانجام انتقام ترسـا با برنامه ریزی بسیار دقیق باعث می شود تا در نهایت پاولو معتاد شود.

بعدها، ترسـا با پروفسور دانشگاهش، آرتورو دلا باررا که عاشقانه او را دوست می داشت، ارتباط برقرار می کند. و او به ترسـا کمک می کند تا به دانشگاه حقوق بپیوندد. اما قبل از انجام مراسم ازدواجشان ترسـا با نامزد لوسیا، فرناندو که یک شاهزاده ثروتمند اروپایی است، ملاقات می کند و ناگهان باعث می شود تا دیگر آرتورو برای او خواستنی نباشد. در نتیجه بدون لحظه ای فکر کردن به احساسات صمیمی ترین دوستش لوسیا، او تصمیم می گیرد تا فرناندو را بدست آورد.

بنابراین ترسـا، زیبای بی احساس، قلب و احساسات اطرافیانش را که دوستش دارند بدون پشیمانی نابود می کند. اما او درک نمی کند که در نهایت زمان حساب پس دادن نیز فرا می رسد و زندگی طلبکاری بی رحم است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 2372
بازدید کل : 204643
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید