سریال رازهای پنهان
 
EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 
شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 11:9 ::  نويسنده : ZEIN@B

در تابستان سال 1993 ، شش نوجوان ، اوا ، مانوس ، نیکلاس ، دافنه ، لوکاس ، و نورا در یک اردوگاه تابستانی یکدیگر را ملاقات می کنند و خود را "شش سنگ ماه" نامیدند.

در آخرین شب اقامتشان در اردزگاه، هر کدام از آنها با دیدن ستاره دنباله دار آرزویی برای آینده خود کردند. اوا آرزو کرد که به یک بازیگر مشهور تبدیل شود. مانوس می خواهد "فاتح دنیا " شود. برادر وی ، نیکلاس ، می خواهد دکتر شود تا بتواند به کودکان فقیر کمک کند. لوکاس و نورا هر دو می خواهند وکیل شوندتا از ضعفا دفاع کنند. دافنه فقط می خواهد که یک فرد خوبی باشد و تشکیل خانواده دهد. اما آن شب شوم ،آغازی برای تبدیل رویاهایشان به کابوس بود. اوا در آن شب، بطور وحشاتناکی مورد تجاوز قرار گرفت.

15 سال بعد ، دوباره زمان دیدار سالانه " شش سنگ ماه "  می رسد.

مانوس به یک تاجر بی رحم تبدیل شده است ، کارخانه های خود او مشکوک به تولید مسمومیتی کشنده در آب شده اند. او با ملیتا ، دختر بزرگ وکیل پیترس ازدواج کرده و صاحب یک دختر می باشد.

اوا آنطور که تصور می کرد به بازیگر معروف تبدیل نشد، و همچنان معشوقه مانوس مانده بود. اوا سال ها در پاریس زندگی کرد درحالیکه به بازیگر فیلم های هنری و شهوانی تبدیل شده بود.. نیکلاس همچون رویاهایش دکتر شده بود و در حال ازدواج با دافنه بود. دافنه اتاق غذاخوری اردوی تابستانی قدیمی را خریده بود واز آن درتجارت لباس استفاده میکرد. لوکاس و نورا وکیل شدند ، اما از فقیر و ضعیف دفاع نمی کنند بلکه فقط از کسانی دفاع می کنند که که توانایی پرداخت صورت حساب های سنگین شرکت حقوقی پیترس را دارند, همان شرکتی که خودشان نیز در آن مشغول به کارند.

پس از یک وقفه طولانی ، اوا در نهایت به یونان برمی گردد تا دریابد که  مادرش قادر به کنترل خواهر 15 ساله سرکشش نیست و مانوس نیز در مورد ترک همسرش مردد است. واقعه آن شب باعث تغییر همه چیز شده است و آنها قسم خوردند که دیگر هیچ وقت در مورد آن صحبت نکنند.
داستان "رازهای پنهان" حس شگفت انگیز و تعجب را در خود به همراه می آورد. شامل مجموعه ای از احساسات پیچیده مانند حس گناه, رستگاری, طمع, عصبانیت و حسادت است. این داستان جذاب درباره آشکتر کردن این رمز و رازها است.



نظرات شما عزیزان:

paniz
ساعت18:08---4 مرداد 1391
az koja mishe in seryalo kamel be zabane asli kharid chon farsi1 e aziz tasmim gerefe ke dige in seryalo pakhsh nakonee
پاسخ:azizam say mikonam vasat peyda konam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 2329
بازدید کل : 204600
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید