سریال عشق ممنوع
 
EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 
شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

عشق ممنوع (به ترکی: Aşk-ı Memnu ) یک مجموعه تلویزیونی دراماتیک-رومانتیک ترکیه‌ای است. این سریال به سفارش کانال دی ترکیه و توسط آی یاپیم در دو فصل برای این کانال تولید شد. این سریال، عشق ممنوعه دو نفر که در خانه‌ای در استانبول اقامت دارند را روایت میکند .این سریال بر پایه رمان عشق ممنوع اثر حالیت ضیاء اوشاکلی گیل ساخته شده‌است. بنا بر آمار، قسمت پایانی سریال ۷۰ درصد مردم ترکیه را به پای تلوزیون کشاند.

 

داستان این سریال:

بهتر و پیکر، دو دختر یکی از تجار معروف هستند. بعد از مرگ پدرشان به دلیل بدهی‌های خانوادگی تقریبا تمام اموالشان را از دست می‌دهند. بعد از ازدواج پیکر، بهتر و مادرش (فردوس) در جستجوی راهی برای نجات خود از فقر هستند. درست در این وقت عدنان (یکی از تجار معروف) سعی می‌کند تا به این خانواده نزدیک شود. عدنان یکی از تجار ثروتمند است که همسرش را در اثر بیماری از دست داده و صاحب دو فرزند است. در ابتدا فردوس می‌پندارد که عدنان در جستجوی ازدواج با وی (فردوس) است. اما در صحنه‌ای عجیب عدنان در حضور مادر و دختر، از بهتر خواستگاری می‌کند. این کار خشم فردوس را در پی دارد. اما در نهایت فردوس که علاقه دخترش برای ازدواج با این مرد ثروتمند ولی پیر را می‌بیند، قبول می‌کند و مبلغ کلانی پول نیز از عدنان میگیرد. بهتر با عدنان ازدواج می‌کند و وارد خانه عدنان که منظره زیبایی به دریا دارد، می‌شود. اما این آغاز مشکلات برای عدنان و خانواده‌اش است. بهلول که عدنان را عموی معنوی خود می‌داند نیز ساکن این خانه است. بهلول قبلا با پیکر رابطه داشته ولی از هم جدا شده‌اند. بهلول پسر جوان، خوشتیپ و هوسبازیست که شب و روزش را به خوشگذرانی و عیاشی سپری می‌کند. داستان حول رابطه پنهانی بین بهتر و بهلول شکل میگیرد. در ادامه بهلول برای لاپوشانی این رابطه به نهال (دختر عدنان) ابراز علاقه می‌کند. عدنان که از تمایل دخترش برای ازدواج با بهلول آگاه است، موافقتش را اعلام می‌کند و تاریخ عروسی مشخص می‌شود. اما در قسمت پایانی راننده شخصی عدنان که شاهد رابطه پنهانی بهلول و بهتر بوده، همه چیز را برای عدنان بازگو می‌کند. با خبر دار شدن عدنان، بهتر که از مشکلات روحی شدیدی رنج می‌برد خودکشی می‌کند و بهلول با حضور در سر قبر بهتر یک بار دیگر بی‌کفایتی خویش را ثابت می‌کند و به دور دستها می‌رود. عدنان و فرزندانش زندگی تازه‌ای را شروع می‌کنند.

منبع: ویکی پدیا

 

دانلود تیتراژ و آهنگ های سریال عشق ممنوع و عکس های سریال عشق ممنوع در ادامه مطلب...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 2352
بازدید کل : 204623
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید