EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 

به گزارش بانکی دات آی آر برای خرید یک اسکناس یکصد هزار دلاری باید مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پرداخت نمایید.اما قبل از انکه اینکار را انجام دهید مطلب زیر را مطالعه فرمایید:

این اسکناسهای صد هزار دلاری در سال ۱۹۳۴ به تعداد محدودی چاپ گردید که هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت.این اسکناسها قبل از ابداع سیستم انتقالات الکترونیکی پول به منظور آسان تر کردن انتقالات بانکی بین بانکهای فدرال رزرو امریکا ( فقط دوازده بانک) به عنوان پشتوانه طلا مورد استفاده قرار کرفت و هم اکنون در سال ۲۰۱۰ میلادی ارزشی بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار دارد.

نکته جالب در مورد این اسکناسها این است که تمامی انها در موزه ها نگهداری میشود و هر گونه مالکیت انها توسط مردم حتی کلکسیون داران پولی ممنوع میباشد.

 

نظر یادتون نره



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده : ZEIN@B

شبیه ساز مرد و زن خیلی جالبه اگه دوست دارید حالت های مختلف راه رفتن مرد و زن ببینین حتما کلیک کنید

کلیک کنید(لینک سایت)




خط میخی به آن دسته از خطوط گفته می‌شود که نمادهایی شبیه میخ دارند. خطوط میخی متفاوتی وجود دارند که برای نوشتن زبان های مختلفی به کار می‌روند. از گونه‌های مختلف خط میخی می‌توان به میخی سومری، اکدی، ایلامی، اوگاریتی اشاره کرد. خط میخی هخامنشی برای نوشتن فارسی باستانی به کار می‌رفته است. تمام خطوط میخی که تاکنون رمزگشایی شده‌اند از چپ به راست نوشته می‌شوند. 


لطفاً اسم خود را به انگلیسی وارد كنید سپس اسم خود را به خط میخی پارسی باستان ببینید.

کلیک کنید



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : ZEIN@B

به روش ژاپنی ها.............. مغز شما چند سالشه؟ ابتدا روي لينك زير كليك كنين. بعد دكمه استارت رو بزنين. بعد از يك آماده باش 3 – 2 - 1 بايستي جاي اعداد رو كه چند لحظه نمايش داده مي شه به خاطر بسپارين و روي جاي اون ها به ترتيب از كم به زياد كليك كنين!!! بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عكس العمل و درستي اون محاسبه و نمايش داده مي شه !!!

کلیک کنید

خیلی خیلی جالبه



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : ZEIN@B

خیلی جالبه حتما ببینید...

 

  کلیک کنید

جدا جالبه کلی اطلاعات میده بهتون



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

google

هر کسی از گوگل کینه به دل داره برای خالی کردن خودش میتونه روی لینک زیر کلیک کنه

کلیک کنید

 



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : ZEIN@B

پاریس

 

آبشار نیاگارا

 

تورنتو

 

سنگاپور

 

لندن

 

ایران

 

.

.

.

.

شرکت برق به دلیل قطع برق عذرخواهی میکند

و دلیل قطع برق در ذیل آمده است

 



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : ZEIN@B
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : ZEIN@B

10 دقیقه بعد بعد از خوردن نوشابه سیاه :
10 قاشق چایخوری شکر وارد بدن‌تان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، کمی طعم آن را می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.
20 دقیقه بعد
قند خون‌تان بالا می‌رود و به ترشح ناگهانی و یک‌جای انسولین منجر می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.
40 دقیقه بعد
حالا دیگر جذب کافئین کامل شده، مردمک‌های‌تان گشاد می‌شود، فشار خون‌تان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.
45 دقیقه بعد
ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین به ایجاد سرخوشی منجر می‌شود.
60 دقیقه بعد
اسیدفسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.
مدتی بعدتر
کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و روی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.
... و بالاخره
کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : ZEIN@B
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : ZEIN@B

عکسهای زیر عکس یک پارک بسیار زیبا در ژاپن می باشد که در بهار کف زمین به رنگ آسمان در می آید.



ادامه مطلب ...


شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : ZEIN@B


عکس های طنز و دیدنی











ادامه مطلب ...


شنبه 21 آبان 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

درحالی که عوامل سریال قهوه تلخ درصدد شکستن رکورد فروش سریال نود قسمتی خود هستند، فردی مدعی شده که مهران مدیری، خشایار الوند و امیر مهدی ژوله از نام و مضمون کلی فیلمنامه وی به نام خودشان استفاده کرده اند.

به گزارش  مهر، سید یزدان میرزادگی که سابقه فعالیت هنری در بخش های فیلمنامه نویسی، دستیاری کارگردانی و بازیگری در سینما و تلویزیون را در کارنامه کاری خود دارد، سه ماه پیش شکایت نامه ای علیه مهران مدیری، خشایار الوند و امیر مهدی ژوله طرح کرد مبنی بر اینکه عوامل تهیه و پخش سریال قهوه تلخ از نام و مضمون کلی فیلمنامه وی به نام خودشان استفاده کرده اند.

او مدعی است  در سال 85 فیلمنامه درام قهوه تلخ را نوشته و در تاریخ 15 /7/ 85 در بانک فیلمنامه ایران آن را به ثبت رسانده است. در مضمون فیلمنامه وی، فردی قهوه تلخ را نوشیده و به زمان گذشته رفته و دوباره با نوشیدن همان قهوه به زمان حال برمی گردد.

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2293
بازدید کل : 204564
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید